خیلی دوست دارم همه حمایتاتو....مرسی که پیشمیمرسی آرامشم![]()
![]()
خدایا برام نگهش دار![]()
ما را در سایت HBD دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 121 تاريخ: جمعه 10 خرداد 1398 ساعت: 14:34
تو جمله 30 اردیبهشت پرسیده بودی اردیبهشت ماه خوبی بود یانهنه...اردیبهشت ماه خوبی نبود ماه فوق العاده ای بووووود...ماه ک چ عرض کنم بهشتی بود برای خودش....اردیبهشت به شاعرانه ترین و عاشقانه ترین نحوی که HBD...ما را در سایت HBD دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 115 تاريخ: جمعه 10 خرداد 1398 ساعت: 14:34